Vuoden 2020 koronaviruspandemia on tuonut haasteita rally-tokokilpailujen järjestämiseen. Normaaleilla kisakäytännöillä turvavälejä ei olisi pystytty pitämään tuomarin ja sihteerin välillä. Rally-tokoyhdistyksellä on näissä poikkeusoloissa ollut mahdollisuus ojentaa auttava käsi koko harrastajayhteisölle ja edistää turvallista kilpailemista. Yhdistys hankki NoShout-laitteita tuomareiden käyttöön. Yhdistyksen mielestä ei ole kohtuullista että jokainen kisajärjestäjä hankkisi omalla kustannuksella hintavan etäyhteyslaitteen, eikä tätä hankintaa voinut edellyttää myöskään tuomareilta.

Ääniyhteyslaitteessa on jatkuva kaksisuuntainen yhteys, mikä on erittäin hyvä keino mahdolllistaa tuomarin ja sihteerin riittävä turvaetäisyys. Laitteita tullaan oletettavasti käyttämään myös poikkeusajan jälkeen, sillä laitteen käyttö mahdollistaa sihteerin työskentelylle mm. paremman ergonomian. Sihteeri voi etäyhteyslaitetta käyttäessä täyttää arvostelulomakkeita tuomarin sanelun perusteella pöydän ääressä, eikä sihteerin tarvitse yrittää varjella papereita esimerkiksi vesisateessa. Saadun palautteen perusteella tuomarit ja sihteeerit ovat olleet tyytyväisiä laitteisiin.

NoShout OneLine -ääniyhteyslaitteessa on jatkuva kaksisuuntainen ääniyhteys ilman napin painalluksia. Vastaanottimessa ja lähettimessä on langalliset korvakuulokkeet, joissa on mikrofoni. Laitteessa on hyvin tukeva sanka, joka takaa että kuuloke pysyy korvalla. Kuuluvuus jopa yli 250m.