Finska Kennelklubbens rally-tokoarbetsgrupp har utöver (december, 2015) finska uppgiftsskyltar godkänt även svenskspråkiga uppgiftsskyltar.  Tävlingsarrangören bör i tävlingsannonsen berätta, ifall svenskspråkiga uppgiftsskyltar används i tävlingen. Skyltarna är samma för alla deltagare och de byts inte under tävlingen. Svenskspråkiga skyltar kan användas överallt i Finland, då det har informerats på förhand. Svenskspråkiga skyltar finns på Rally-Tokoyhdistys nätsidor, www.rally-toko.fi

Suomen Kennelliiton rally-tokotyöryhmä on hyväksynyt (joulukuu, 2015) suomenkielisten tehtäväkylttien rinnalle ruotsinkieliset tehtäväkyltit. Kilpailujärjestäjän tulee kilpailuilmoituksessaan kertoa, jos kilpailussa käytetään ruotsinkielisiä tehtäväkylttejä. Kyltit ovat kaikille kilpailijoille samat ja niitä ei vaihdeta kilpailun aikana. Ruotsinkielisiä kylttejä voi käyttää missä päin Suomea tahansa, kunhan tästä on kerrottu etukäteen. Ruotsinkieliset kyltit löytyvät Rally-Tokoyhdistyksen verkkosivuilta, www.rally-toko.fi.